maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, października 27, 2005

down under


to zdjęcie jest stare, sprzed 4 dni, ale nie ma żadnego aktualniejszego. co tam. przeżyjecie:-)

****
nie chce mi się filozofować. a móglbym... ale mi się nie chce...
nie chce mi się spać. a mogloby... wówczas byloby latwiej tym, którzy mi ową czynnosc narzucają wbrew mojej woli.
nie chce mi się jesc. a mogloby... ale może to te zęby, o których już pisalem, że się pojawily byly w mej paszczy.
chce mi się WYĆ!!!

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Jak Cie ociec w takich karkolomnych pozycjach przetrzymuje, to nie dziwota wcale, ze Cie lewa gorna 4 pije w dziaslo i jesc nie mozesz.... poczytaj se troche o grawitacji, to bedziesz wiedzial, o co chodzi ;)

3:57 PM  
Blogger maddox said...

bo ja ćwiczę, jak to będzie pojechać do australii przeca. Muszę maly trening przejsc, jak mówi tata... no to wiernie ćwiczę:-)

9:56 PM  

Prześlij komentarz

<< Home