maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, listopada 03, 2005

14 miesięcy mam

skończone. calkiem nieźle, przyznacie, jak na takiego malutkiego chlopca...
od dwóch dni mam katarek i kaszelek, nie chcę jesc za bardzo, więc się martwią o mnie. ale co tam. nie przeszkadza mi to wcale, by szaleć, szaleć, szaleć...

nauczylem sie jednym zwinnym ruchem zeslizgiwac przez wysokie oparcie narożnika - chyc, i na dole:-) ja to jestem cyrkowiec. ponadto, nauczylem sie jednym malpim chwytem wskakiwać na krzeslo - hop, i jestem na górze - dzięki temu dosięgam blatu (a tu - akurat - komputer stoi, więc ja moimi zwinnymi paluszkami klap-klap-klap po klawiaturce; mama to uwielbia!!!). ponadto, nauczylem się dostawać karę: z uporem maniaka otwieram w kuchni szufladę z porcelaną i w swe zgrabne lapki chwytam różne jej elementy, czasem się nimi bardziej zamachuję, czasem mniej, ale zawsze przyciągam uwagę matki, której refleks w ratowaniu dóbr ziemskich jest godny podziwu... lecz nie mojego, bo na co komu taka brzydka porcelana??
no i przychodzi mi dostać karę za mą determinację... tzn. karę dostaję konkretnie za to, że otwieram szufladę z porcelaną. A karą jest: spędzanie czasu w samotnosci w moim pokoju, za zamkniętymi drzwiami, gdzie jestem, by przemysleć me niestosowne postępowanie. Moje przemysliwanie, póki co, sprowadza się do wycia tuż za drzwiami, gdzie zawodzę miarowo i pukam - od czasu do czasu - w szybkę, co nie przynosi oczekiwanego efektu... chyba muszę podejsc do sprawy z większym zaangażowaniem albo też rzetelnie zabrać się za rachunek sumienia i wyciągnąć wnioski na przyszlosc i porzucić tę prymitywną aktywnosc, jaką stanowi zabawa szufladą z porcelaną...
hmmm.

a jak mi się nudzi albo jak mi się nie nudzi, to się pokladam, bo lubię: