maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, listopada 16, 2005

co lubię

jestem misiem o bardzo malym rozumku. moja nogi pędzą do przodu, a rozumek zostaje w tyle. nogi się potykają, a potem rozumek zalicza glebę...

chyba zostanę kaskaderem - wszystko na to wskazuje. z godnymi pozazdroszczenia regularnoscią i zapalem ćwiczę wszelkie upadki, zderzenia ze scianami/futrynami, efektowne pady i rzuty, a także salta, etc. spokojnie taki bruce lee czy jet li nie powstydziliby się takiego kaskadera jak ja:-)

jesli mnie nie wezmą na kaskadera, bo będę zbyt dobry, to zostanę elektronikiem. moje najlepsze zabawki to: stereo, kabelki, wtyczki, lampki, no generalnie wszystko, co związane z elektroniką.

od dwóch dni mam hustawkę w domu, ale to mnie nudzi. gdyby mi batut sprawili albo nie wiem co... to byloby na pewno lepiej.