maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, listopada 21, 2005

co umiem

dzis zdecydowalem uszczesliwic rodziców i zaprezentować niektóre z umiejętnosci, jakie posiadlem. jakem jadl dzis brokula, co to go mialem w buzi akurat i poszedlem pod stol w salonie (tu zdradzilem, że jadam i chodzę zarazem), to brokula wyplulem, bo wcale go jesc nie chcialem, i brzydko się rozpadl na wiele częsci i zalegl na podlodze... no ale mamusia i tatus polecili mi posprzątać owe kawalki i wyrzucić do kubla na smieci (który znajduje się pod zlewem, jak w każdym polskim domu - tu zdradzilem, że mamy polski dom). i wiecie co? przepięknie wykonalem polecenie rodziców, przez co wprawilem ich w oslupienie, ale tez sprawilem im wiele radosci, bo ja taki jestem.
potem powtórzylem owe polecenie jeszcze kilka razy, bo tych brokulków to kilku bylo na podlodze, to musialem obrócić kilka razy. ale za każdym razem szczęsliwie.
a potem bylem brudny, bo już caly dzień się nie mylem i poszedlem się kąpać. a w wannie bylo wesolo, bo zwykle w wannie jest wesolo.

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Oni Cię najnormalniej w świecie wykorzystują jako pomoc domową i każą ścierać podłogi jeszcze ... sam widziałem ... ale nie bój się teraz nastały czasy Prawa i Sprawiedliwości i minister Ziobro Ci pomoże ... tylko nie pokazuj mu swoich spodenek z kaczkami ...

10:14 PM  
Anonymous Anonimowy said...

to są rajstopki, a nie spodenki.;p

3:09 PM  
Blogger maddox said...

no, tez musze przyznac, ze to rajtopki, a nie spodenki:-P

3:13 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Skoro nie masz spodenek z kaczkami, to nie możesz ich pokazać. A zatem tak czy siak zastosujesz się do mojej porady. Logika. Faktycznie zapomniałem o rajstopkach które, tak jak te spodenki, których nie masz, są też z kaczkami. Więc rajstopek z kaczkami również nie pokazuj panu ministrowi ...

8:28 PM  

Prześlij komentarz

<< Home