maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, listopada 26, 2005

fryz

kazdy by mi pozazdroscil fryzu, wiec pozwolilem sobie sie sfotografowac i prezentuje sie w calej okazalosci (w calej nie, bo nie o cala chodzi, choc jest to swego rodzaju calosc).
w kierunku jednego aktora ide ze stylistyką (bo on gral w alternatywy 4, a to fajny film a ja tez alternatywny jestem), choc teraz ponoc ten pan jakies prymitywne programy prowadzi w tiwi, ale nie wiem, bo tiwi u nas nie ma, ale ponoc (lecz ja prymitywny nie jestem! ...tymi kluczami sie nie sugerujcie)...

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Biedaku! Podłączyli Cię do prądu! Co ty z nimi masz ...

7:41 PM  
Anonymous Anonimowy said...

piekna fryzura. zgaduje, ze odziedziczyles to Maddoxiu po Tacie? :)

8:09 PM  
Anonymous Anonimowy said...

oj Tyreza! bo sie pogniewamy!!

1:14 PM  

Prześlij komentarz

<< Home