maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, listopada 17, 2005

klocki

mam takie fajne klocki, co tata bardzo lubi. klocki są od 2 do 5 lat, ja mam 14 i pol miesiąca, a tata ma 30 lat. ciekawe. tata wie, ile tych klocków jest. ja wiem, jak je rozwalać. mamy taki maly podzial ról. jak w każdej rodzinie. tata ciągle je liczy i mówi: "maddoxiu, brakuje dwóch klocków. idź poszukać."
dzis budowal-ismy różne wspaniale budowle, np. tandem: nosorożec - lew, statek: gwiezdne wojny z dowódcą nosorożcem i glową zapasową - lwem, rydwan: z bohaterami jak powyżej. tata budowal i się bawil, ja podziwialem.
aha, mama też podziwiala.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

z tym tatą to ja Ci powiem o co chodzi - otóż on tylko tak staro wygląda... tak naprawdę to jest w wieku Mikołajka i jego kumpli: Alcesta, Joachima i Ananiasza... właśnie sobie kupił nową porcję porad jak rozrabiać, więc trzymaj się, chłopie! nie dasz rady bez poradnika

10:03 AM  

Prześlij komentarz

<< Home