maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, listopada 30, 2005

kojec

jak wiecie, trudno o mnie powiedziec, ze jestem spokojnym, opanowanym i malo sprawnym motorycznie dzieckiem. ostatnio zatem wymyslilem, jak to fajnie wskakiwac na glowke do lozeczka oraz jak z niego wyskakiwac. wskakuje juz z sukcesem: wchodze na krzeslo, po czym chyc na glowke do srodka. w druga strone mi sie jeszcze nie udalo, ale w koncu "practice makes masta"...
jednak mam obawe, ze rodzice beda probowali mnie przechytrzyc, co by znow nie trzeba bylo ze mna na pogotowie jechac. albo zamontuja mi jakies pasy bezpieczenstwa w lozu, albo zlikwiduja loze, albo zorganizuja taki oto kojec:

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

wierzcie czy nie, to ma nareszcie szanse zadzialac...

10:19 AM  

Prześlij komentarz

<< Home