maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, grudnia 11, 2005

tęsknota

tęsknicie za mną jak za psem...
ja za Wami też:-)

po prostu w życiu czasem tak bywa, że jestem zabiegany i nie wyrabiam. sami rozumiecie. ostatnio bylem zaangazowany w rozwój mojego talentu muzycznego, gdyz jedne mikolaje zaopatrzyly mnie w sprzety muzyczne, takie jak: beben/werbel, trabka, tamburynek i grzechotka. no i cwiczylem nierzadko i z niemalym zapalem. calkiem to fajne. rodzice to uwielbiaja, zachecaja mnie caly czas i czasem nawet tworzymy zespol muzyczny, takie trio. moze rozrywka bedziemy zarabiac na zycie.

dzis jadlem pizze. a pizza ma ser. a ja sera nie moge jesc, bo mam alergie. no, ale jadlem, bo sie rzucilem na nia. i rodzice - he he - nie zdazyli zareagowac. potem mialem czerwone policzki. a co dalej, to zycie pokaze.