maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, stycznia 21, 2006

babcie i dziadki

wszystkim moim babciom i dziadkom składam wszelkie życzenia zadowolenia z wnuka. ponadto, dziadek Jurek ma dzis urodziny, więc go odwiedziłem i zabawiałem przez parę godzin, żeby mu zbyt lekko nie było. w końcu ma wnuka, a to zobowiązuje. lecz tak naprawdę, to życzę mu jak najlepiej.


dziadek mnie karmił ładnie, a ja wgapiałem się w telewizor, bo tvn turbo tata oglądał, więc i ja. lecz dzisiejszy dzien nie należał do tych kapiących obżarstwem. całkiem przyzwoicie dzis się zachowywałem w kwestii mojej diety. no i miałem głupawkę prawdziwą. i kotki goniłem (alf jaki czy co?); jeden kotek uciekał z sukcesem przede mną, ale drugi - leniwiec - dawał się pogłaskać, to go trochę poszarpałem. fajnie było.

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Bo ja to bym prosiła o zdjęcia z kotkami
bo ja lubie kotki
a kotki z Maddoxiem - to dopiero coś!

11:01 AM  
Blogger maddox said...

może się da... tylko, że te kotki to uciekajo. ale jeden nie ucieka. to może jednak jakoś się da...
coś wymyślem.

3:13 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ten jeden kotek to co prawda ucieka, ale tata staje w przejsciu i z pokoju juz nie zwieje. I dziecko moze sobie go gonic.
A kot ma niezlego stresa wtedy. Hehe
No ale uchwycic toto razem, to sie nie da.

10:12 AM  
Anonymous Anonimowy said...

A co na to Towarzystwo Opieki nad Zwierzaczkami?

12:39 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Jak juz kiedys bedziesz umial mowic, to zapytaj sie dziadka dla czego nie jest do orzechow :)

1:39 PM  
Blogger maddox said...

no ciekawe, co powie. ciekawe. bo może jest do orzechów?

9:03 PM  

Prześlij komentarz

<< Home