maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, stycznia 09, 2006

wirusowe zapalenie gardła

mam. no i mnie gardło boli. i nie chce mi się jesc. i ciągle chodzę i się do mamy przytulam, a ona mnie bierze na ręce, a wtedy się jeszcze bardziej w nią wtulam, tak, że hej. i wtedy jest mi lepiej. i wtedy mniej boli. i wtedy wiem, że mnie kocha bardzo i że jest. i spać też nie mogę, bo boli.
i dzis był u mnie mój ulubiony pan doktor. i wcale nie wyglądał jak pan doktor, bo nie miał fartucha. ale miał dużą czarną fajną zapinaną torbę, a w tej torbie miał mnóstwo rzeczy. widziałem. ale nie dotykałem, bo to wiocha. choć zwykle się tym nie przejmuję, ale tu - jednak - wolałem zachować pewien umiar i pewną przyzwoitosc. i jak pan doktor mnie badał, to tatus mnie zabawiał, ale ja i tak czuwałem i nie dałem się zwiesć jakimis głupawymi zabawami. musiałem kontrolować każdy ruch, więc czuwałem. lubię pana doktora. tego.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

W tym miejscu warto dodac, ze tacie tak dobrze szlo owo zabawianie dziecka, ze doktor ow zaproponowal tacie prace w postaci wspolnego jezdzenia i zabawiania (tata) / leczenia (doktor).
Jeszcze sie zastanawiam

11:39 PM  

Prześlij komentarz

<< Home