maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, marca 03, 2006

1,5 roku mam

yo, man
dzis. i co potrafię?
- wyciągnąć wszystkie garnki z szafki kuchennej i kręcić sobie koszykiem obrotowym
- znaleźć młotek w szufladzie i walić nim w sciane
- układać (a nie tylko rozwalać) klocki LEGO
- czytać książki
- wymusić na każdym, by przyszedł i usiadł w miejscu, które mu wyznaczę
- mówić: mama, tata, bam, buty, bandyta, o ty,
- pokazać główkę, brzuszek, nogi, ręce, oczy, uszy - nos mi się myli
- czasem skorzystać z foczki
- grać na trąbce (dmuchać)
- załóżyć czapkę, sweter, kurtkę, buty (mamy lub taty idą szybciej)


co mnie fascynuje?
o tu jestem w pudle

  • wszelki sprzęt elektryczny, od lampki, poprzez wieżę, komputer, do odkurzacza

  • zakręcanie i odkręcanie zakrętek

  • narzędzia taty

  • wchodzenie na okno

  • wszelka wspinaczka

  • cos jeszcze?

8 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

no murzyni, no!

9:06 PM  
Blogger maddox said...

ano właśnie, całkiem już zapomniałem, bo dawno żadnego nie widziałem...

9:25 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no no madoksiu, jakiś ty mundry i sprawny! Ach, kiedy i ja czapkę sama włożę, nie tyle bez pomocy co bez autosprzeciwu... eh eh - jakiś ty mundry...

10:31 PM  
Anonymous Anonimowy said...

każdy chce włożyć czapkę plemnisia.:)

3:17 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Wszystkiego Najlepszego z okazji PolTora!!!

9:38 AM  
Blogger maddox said...

tęsknię za mamą, bo wyjechała.

10:37 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no coz Maddoxiu,starzejemy sie,nie?? :P

5:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ps.ale wroci-nie boj nic

9:39 PM  

Prześlij komentarz

<< Home