maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, marca 24, 2006

osiemnastka

piękna solenizantka i jej piękny gosciu
byłem dzis na pierwszej w mym życiu osiemnastce. i to nie była moja osiemnastka
(choć w rzeczy samej, niedawno skończyłem 18 miesięcy). ale teresa skończyła 18 lat! i wiecie co jest ciekawego na osiemnastkach u teresy: dostaje się prezenty. ja dostałem super prezent z ameryki. o.
zamulali trochę na tej imprezie, ale dałem radę. zamieszałem trochę w zabawkach Kapsla, co nie uczyniło go nazbyt szczęsliwym, ale dał radę...

14 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

wcale nie zamulalismy!

11:06 PM  
Anonymous Anonimowy said...

bylo fajnie,troche sie niektorzy spoznili,ale nie z wlasnej winy,tylko z winy takiej,ze glupi grunwald rozkopany,a nie wszyscy maja skuter no i trza bylo prezent jeszcze kupic,nie? bez prezentu ani rusz.

a!ja tez dostalam prezent:)taki czaderski sweter w stylu lat 90-tych do tego tylko leginsy i opaska no i oczywisce tenisowki:)w swetrze bede chodzic dumnie,bo z przylecial z ameryki:)

12:18 PM  
Anonymous Anonimowy said...

kurcze to tylko ja nic nie dostalem
tata zawsze ma w plery
masakra
ide szukac szczescia w starych puszkach
Kto wie z jakiej to piosenki cytat to byl? To moze kto ja spiewal?

11:27 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A sa nagrody za poprawne odpowiedzi???

7:36 PM  
Blogger maddox said...

zasponsoruję nagrodę - niech będzie!!!
nagroda niespodzianka.

8:07 PM  
Anonymous Anonimowy said...

jak nagroda-niespodzianka, to można sie tylko jakieś lipy spodziewać, także nie warto.:)

3:52 PM  
Blogger maddox said...

natalka, co podpadasz!
a chciałaś mnie na zawsze....

4:12 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no i nadal chcę! ale nagrody-niespodzianki to najcześćiej nic specjalnego.

9:21 PM  
Anonymous Anonimowy said...

To ja zaryzykuje z ta niespodzianka - Kaczmarski, a tytulu nie wymienie, bo politycznie niepoprawny.
Maddoxiu, chyba wlasnego wuja nie wykiwasz z nagroda?
Twoj Wuj - Helmuth

9:25 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a nikt nie byl zauwazyl, jaka ladna solenizantka na tym zdjeciu z maddoxem...

10:46 PM  
Anonymous Anonimowy said...

o psiakocha
dawno nie zagladalem, a tu sie w sprawie konkursu telefony rozdzwonily!
no wiec rzeczywiscie Helm ma racje
no a tytul to - dla tych, co nie wiedza - DZIAD KACZOROWSKI
(tutaj oczywiscie moglem napisac: nomen-omen dziad kaczorowski, ale nie do konca znam znaczenie nomomena, wiec nie ryzyk-fizykowalem. ze nie wspomne, ze malo kto by pokumal)
aha - jakby kto chcial posluchac, to mam
...dosc
maddox - nie pozostaje nic innego, jak nagrode dla wuja szykowac.

1:03 AM  
Anonymous Anonimowy said...

no i nudy na tym blogu.
tylko komenty sie dodaja
ide na menele.com

1:06 AM  
Anonymous Anonimowy said...

jeju jak pozno
lepiej pojde spac

1:06 AM  
Blogger maddox said...

WUJU:
jest nagroda niespodzianka dla Ciebie.
nagroda:
otrzymujesz przywilej spędzenia ze mną dowolną ilość czasu w dowolny sposób. tak więc, możemy iść na ryby, możemy pojść do kina, możemy pojeździć na rowerze albo też możesz mnie nauczyć języka obcego (czyli aliena)...
albo możesz mnie zaskoczyć tak, jak ja Ciebie zaskoczyłem.

pozdrawiam Wuja Helmutha gorąco.

10:51 PM  

Prześlij komentarz

<< Home