maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, kwietnia 03, 2006

nagroda dla wuja Helmutha

myję zęby bo wiem dobrze o tym, kto ich nie myje ten ma klopoty...
Wuju, zdobyłes nagrodę. Jestes wielki i znasz się wysmienicie na muzyce rewolucyjnej (czyżby Che był Twoim idolem?).

przebieg konkursu wraz z rozwiązaniem

a skoro jestem taki czyscioszek, to tym większa przyjemnosc bedzie dla Ciebie, wuju, z otrzymanej nagrody.

PS. dzis skończyłem 19 miesięcy
PS.2. dzis miałem kolejne kontrone usg serca po zabiegu październikowym. wyszło jak najbardziej prawidłowo:-) i pani doktor się dziwiła, że tak długo leżę bez ruchu. tak ją zaskoczyłem. mamę zresztą trochę też, bo wczesniej to ponad godzinę biegałem po centrum zdrowia i szukałem przygód.

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Wielce jestem wzruszony przyznana mi nagroda. Z tego wzruszenia i radosci nie wiem jeszcze jak wykorzystac ten usmiech od losu. Czy wazny jest dla Ciebie aspekt edukacyjny nagrody, czy tez byl to tylko podszept Twojej Rodzicielki? Bo czego jeszcze mozna Ciebie nauczyc, przeciez Ty juz prawie wszystko wiesz! Pomyslimy, zobaczymy, nagroda nie zajac. Pozdrawiam
Twoj Wuj - Helmuth
P.S.
A umiesz juz palic kubanskie cygara???

9:12 PM  
Blogger maddox said...

widzisz, wuju, różne niespodzianki los przynosi.

palic cygar nie umiem (!).
umiem dużo, ale nie wszystko. zawsze wuj moze mi pokazac wiecej swiata, bo wuj bywal w szerokim swiecie.

no, będę czekać cierpliwie na realizację nagrody:-)

10:45 AM  
Anonymous Anonimowy said...

"Nagrody" to mi ktoś miał pożyczyć

1:45 PM  

Prześlij komentarz

<< Home