maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, kwietnia 30, 2006

takie dziwactwa

kto tam leży w tym łóżeczku?
czasem człowieka zaskakują w życiu różne zjawiska. i dzis zaskoczyło mnie to, co zastałem w moim łóżeczku, mianowicie: tata! gdyż - czego, jak czego - ale tego się nie spodziewałem. jak ten wielki tata tam wlazł? i jak to łóżeczko wytrzymało taki ciężar? dobre polskie łóżeczko.

weekend majowy mija mi pod znakiem deszczu i siedzenia w domu, czyli totalnej nudy. lecz jednak - muszę przyznać - rodzice starają się dostarczyć mi różne rozrywki i są w tym nawet skuteczni. dnia dzisiejszego przyjmowałem dwóch niezależnych gosci, najpierw odwiedził mnie Mikołaj, który jest już duży, i miał kajdanki, i aparat, i spluwę... i fajnie się gonilismy i fajnie razem bawilismy. po południu, natomiast, odwiedziła mnie Jagna, z którą się wesoło hustalismy na wielorybie, jak również całkiem wesoło wyrywalismy sobie zabawki i inne godne pożądania przedmioty. ale szybko zrobiło się późno i przyszło nam się pożegnać.
mam jednak nadzieję, że częsciej będziemy się spotykać i równie pysznie bawić.

10 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

podejrzewam, ze twoj tata oszukiwal i wszedl gora do lozeczka a nie pomiedzy szczebelkami

11:03 AM  
Anonymous Anonimowy said...

a nieprawda
wszedlem kulturalnie - wejsciem!
mozna sie spoko przecisnac. tylko kilka polobrotow w trakcie wchodzenia i juz sie jest w srodku

11:34 AM  
Anonymous Anonimowy said...

już jutro bedziesz miał nowych gości. w tym dwie nowe koleżanki.:)

2:24 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Maddox znasz rozwiązanie zagadki?
Chuck Norris głosował na Tuska
- To czemu wygrał Kaczyński?
- ..........................

9:24 PM  
Anonymous Anonimowy said...

dzisiaj byla cala masa ciekawych gosci :)

8:57 PM  
Blogger maddox said...

oj, byli u mnie goscie, byli i bardzom z tego rad.
ja bardzo lubie gosci przyjmowac. zawsze.
dziekuje wszystkim za odwiedziny mnie:-) zapraszam ponownie i sennie pozdrawiam.

9:13 PM  
Blogger maddox said...

aha, nie znam rozwiązania zagadki, więc proszę o podpowiedź, względnie odpowiedź, Anonimie.

9:15 PM  
Anonymous Anonimowy said...

telewizora nie masz a radio masz?
Kto się okazał większy od Chucka Norrisa?

9:56 AM  
Blogger maddox said...

duck

10:12 PM  
Anonymous Anonimowy said...

nie zgadłeś

1:13 PM  

Prześlij komentarz

<< Home