maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, czerwca 16, 2006

moje ulubione

w moich ulubionych znajdują się:
- "ja i moje zwierzaki plus mama": zabawa polega na tym, że wszystkie moje pluszaki wyciągam bestialsko z łóżeczka na podłogę, przykrywam kołdrą ułożoną wczesniej w szereg brygadę, do której sam dołączam i na koniec wołam mamę, której przykazuję położyć się koło nas w rządku, pod tą samą kołdrą i tak sobie leżymy. co jakis czas dostarczam picie tym, co potrzebują i jest wesoło.
- "gryzienie": strasznie chętnie i z dużym zaangażowaniem gryzę:-) najlepiej nos mamy albo taty, ale też nogi są niezłe, tak rodzinne jak i goscinne. ostatnio mama dała mi do gryzienia moją rękę i też ugryzłem, też było fajnie.
- "kara": niezmiernie polubiłem ideę kary. ilekroć robię cos niestosownego i mama mówi, że nie wolno albo sugeruje, że powinienen inaczej, wtedy ja kiwam palcem wskazującym i mówię "kara, kara". Bo karą dla mnie jest pójscie do mojego pokoju, gdzie w samotnosci dokonuję reflaksji nad moim nieodpowiedniem zachowaniem, co - w rzeczywistosci - sprowadza się do tego, że zaczynam w najlepsze się bawić, np. w układanie pluszków w rząd, i przykrywanie ich/nas kołderką...

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Fajnie, tez chce miec kare a musze siedziec w pracy i przerabiac papiery!!! Korzystaj poki mozesz!!!

3:02 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ostatnio zabawy zostaly zmodyfikowane:
- ja i moje pluszaki plus mama i CIOCIA
- gryzienie cioci w noge

i doszla jeszcze jedna:
- mycie rak pod kranem w kuchni, uparczywie walczac o stolek z mama...

7:30 PM  
Anonymous Anonimowy said...

przykrywanie sie kordelka jest fajne :) mozna sobie przy okazji pospac

11:48 PM  
Blogger maddox said...

pospać też można. mama lubi pospać pod moją kołderką albo pod swoją.

9:16 AM  

Prześlij komentarz

<< Home