maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, lipca 01, 2006

zapasy w stylu wolnym

zapasy z helenką
uprawialismy z Helą zapasy. Hela miała jednak przewagę fizyczną, jak i taktyczną. ale było sporo zabawy przy tym, muszę przyznać. jest szansa, że następnym razem ją pokonam, bo już będę duży. póki co, pracuję nad treningiem siłowym: podciąganie na rękach oraz nie zaniedbuję wytrzymałosciowego: biegam, biegam, biegam, skaczę, biegam.
hela siłaczka hela mnie nosi i podnosi

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Cos za szybko te wlosy odrosly... Czy to fotomontaz Maddoxiu?
Twoj Wuj - Helmuth

6:56 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a my z zawalska cwiczymy bicepsy w noszeniu zakupow i wyprowadzaniu psow;]

8:45 PM  
Blogger maddox said...

mnie byscie troche powyprowadzały... ale bez smyczy i kagańca!

6:51 PM  
Blogger maddox said...

włosy szybko rosną mi - fakt. mama też zauważyła, zara znów bede hippisem...

6:52 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja cie powyprowadzam po 11 sierpnia;]

10:00 PM  
Blogger maddox said...

bardzo prosze - jestem do dyspozycji :-)

11:47 AM  

Prześlij komentarz

<< Home