maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, września 28, 2006

przegląd

wzorcowy pacjent odbyłem dzis regularny przegląd po 100.000 km... - swoją drogą, ciekawe, ile km już zrobiłem... szkoda, że nie mam zamontowanego liczniczka.
Jako dwulatek, poddany zostałem badaniu, liczono mi zęby, a także ważono i mierzono.
Mam 18 zębów w gębie i ważę 11,5 kg (spaslak, że ho-ho) i mierzę całe 86 cm.
W przychodni zachowywałem się umiarkowanie przyzwoicie. Próbowałem zrobić rentgena szafek w gabinecie pani doktor, lecz me staranie spęzły na niczym, gdyż matka mnie za bardzo pilnowała. Poza tym, fajne patyczki stały na blacie... potem jeden trafił do mojego gardła i to już mi się mniej podobało. ale wyżebrałem dwie naklejeczki :-) jestem do przodu.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

naklejeczki są spoko :) szkoda, że starszym dzieciom takich nie dajom już...

3:42 PM  
Blogger maddox said...

jakby starsze dziecko tak ładnie poprosiło jak ja, to na pewno też by dostało :-)

10:58 AM  

Prześlij komentarz

<< Home