maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, października 12, 2006

tubisie i pies

a ja mam psa, małego psa... dostałem od cioci Sary i wujka Maxa.
i mój pies czasem jest psem policyjnym - gdy jeździ ze mną wozem, a czasem jest zwykłym pieszczochem, którego uczę korzystać z nocniczka (występuję wówczas w roli eksperta). no i też jest moim towarzyszem doli i niedoli, w tym wypadku doli, bo oglądamy razem Tubisie, co często się nie zdarza; tu jednak tata okazał swoją łaskawosc i wysłuchał mej żebraniny o teletubisie ["tubisie - tubisie - tubisie" powtarzam na okrągło... czasem działa].
hau-hau i ja
i zrobiłem mojemu psu legowisko: zdjąłem z fotela siedzisko, przyniosłem z łóżeczka kołderkę (tu jeszcze nie, to był dopiero następny krok) i leglismy wspólnie na posłaniu w samym sercu salonu. niestety przepędzono nas... do pokoju, do łóżeczka, do spania... taki teraz psi żywot wiedziemy.
LEGOWISKO

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

koty so lepsze,ale kto to widzial gadzine trzymac w domu...

10:01 AM  

Prześlij komentarz

<< Home