maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, listopada 26, 2006

wyrolowany

wczoraj mnie rodzice wyrolowali. położyli mnie spać o 16:00 na drzemkę (tzn. przed 16:00 sam zasnąłem w samochodzie, to mnie potem mamusia wtargała na górę do łóżeczka) i tak przespałem do samego rana!!!
o 19:00 tatuś zrobił numer z pieluszką i kaszką, który to numer powtórzył o północy... i ja - niczego nieświadomy - zostałem nieźle zmanipulowany...
prawdą jest, że dziś wstałem wyspany, wypoczęty i pełen dobrego humoru, co utrzymywało się do godzin popołudniowych, kiedy to, poszedłszy na drzemkę, uporczywie odmawiałem zaśnięcia, a w zamian wybierałem zabawę motorem, rozkręcanie kaloryfera i śpiewanie piosenek. tak mi minęła dzisiejsza drzemka... w końcu rodzice się złamali i zabrali mnie do siebie...

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

a kolega jakie zna piosenki?

6:00 PM  

Prześlij komentarz

<< Home