maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, grudnia 07, 2006

noclegownia

trochę się zaktywizowaliście - macie szczęście - mam nadzieję, że będziecie wszyscy bardziej zauważalni na tejże witrynie... no.
dlatego pokażę Wam, jak to zrobiłem se noclegownię w namiociku. po pewnej popołudniowej drzemce wpakowałem wszystkie moje zabawki i kołderkę do namiotu i tamże wpakowałem siebie i co więcej - zmusiłem mamusię, żeby się tam ze mną schowała. i schowała! ale nie było nikogo, kto mógłby nas sfotografować...
leżę w namiociku a tu próbuję wypełznąć zeń

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

a propos noclegowni... ponoć powstał bardzo ciekawy film fabularny za 800 złotych (!) kręcony w jednym z wrocławskich schronisk dla bezdomnych... Film nosi tutuł 'Sie masz Wiktor' i grają w nim mieszkańcy w/w noclegowni; premiera w Browarze Mieszczańskim przy Hubskiej, we wtorek 19.12 o 18:30...

3:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Home