maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, stycznia 23, 2007

auto świat

to też nie jest zepstuy samochód w sumie to bardzo interesująca gazeta, gdzie można tyle niezepsutych samochodów zobaczyć. w kąpieli przeglądałem z tatusiem gazetkę i paluszkiem wskazywałem każde jedno auto, którego zdjęcie było w niej zawarte, z takim oto wyrafinowanym komentarzem:
"to też nie jest zepsuty samochód"
i tak ze 150 razy, bo tyle gdzieś jest zdjęć samochodów w Auto Swiecie... warto nadmienić, iż intonacja była nad wyraz bogata, bo mogłoby się komuś wydawać, że to nudne, co mówiłem, ale wcale nie! warto obejrzeć filmik z nagraniem :-)
no i zdarzyło mi się kilka razy wtrącić coś ponad "to też nie jest zepsuty samochód", a były to:czytamy
"to jest dźip"
"dźip nie jest zepsuty"
"samochód TEŻ nie jest zepsuty"
"ten jest brudny"
"to jest wyski-źgowy"


hasło "jeszcze pokaż" pojawiało się regularnie i znaczyło, że tata ma obrócić stronę w gazecie, gdzie odnajdę kolejne auta, które "też nie są zepsute". choć było kilka zepsutych... ale niewiele. chyba jednak stawiają na prezentację niezepsutych pojazdów.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Fajna fryzurka!!!

11:17 AM  
Blogger maddox said...

owszem owszem, fajna, choć słyszałem już różne inwektywy pod jej adresem. ale nie powtórzę...

8:06 AM  

Prześlij komentarz

<< Home