maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, stycznia 01, 2007

impreza Antosi

Antosia
to Antosia, która dzis skończyła roczek i byłem u niej na imprezie:-) ona wyglądała jak królewna, a ja zachowywałem się przyzwoicie, choć w pewnym momencie upatrzyłem sobie pyszną zabawę, jaką było wskakiwanie do jej łóżeczka, za co mamusia mnie karciła, ale mało skutecznie i z niezbyt dużą determinacją. poza tym, Jagusia też była na imprezie i żesmy się w trójkę pięknie bawili. i potem dostałem baloniki w prezencie od mamy Antosi i w samochodzie w drodze powrotnej się tymi balonikami zajmowałem i udawałem, że moja głowa to jeden z baloników i trułem trzy po trzy, jak to mam w zwyczaju ostatnio...
rodzice mieli niezły ubaw... dostarczam im całkiem przyzwoitą rozrywkę.
ciotki i moje kumpelki