maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, lutego 02, 2007

budowa

"wszyscy spaliśmy na budowie", z wielkim entuzjazmem wykrzyknąłem wczoraj rano do rodziców, kiedy to wstałem po pierwszej nocy w nowym domku.

a kiedy dziś rano przybyłem do sypialni rodziców, żeby powitać z nimi nowy dzień, musiałem napomnieć tatusia w ten sposób: "tata, nie śpij na koszulce"... i wyrwałem mu spod głowy pustą poszewkę na poduszkę (poduszki jeszcze nie zostały przywiezione). ale potem przyniosłem ze swojego pokoiku wszystkie moje pluszaki i zasypałem nimi tatusia, żeby miał na czym położyć główkę, ale też napomniałem, gdy położył się na misiu!

toczyłem też dziś taki dialog z mamusią:
"Ninio, jesteś łobuziakiem"
"ee" (odpowiedziałem inteligentnie zagryzając butelkę ze SMOCZKIEM, w której miałem wieczorną kaszkę)
"a jaki jesteś?"
"Ninio jest super!"

i tak siedząc na nocniczku, zagryzając wspomnianego smoczka, śpiewałem piosenkę o Niniu:
"Niniuniuniu, niniuniuniu"

budowa

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

ale się ta podłoga świeci... trzeba ją będzie trochę porysować albo zalać czymś... nie może przecież tak zostać...

9:56 AM  
Anonymous Anonimowy said...

kuchnia jest przepiekna! moja mama wypatrzyla te sama w ikei. moze bedzie plagiat?:>

1:01 PM  
Anonymous Anonimowy said...

pieknie,pieknie:)czuje sie zaproszona:)

6:37 PM  
Blogger maddox said...

ja nie jestem aż taki psotnik. skrzyneczka na listy mogła spaść mi na podłogę - ale NIE spadła. ruszt z piekarnika też mógł wiele razy i też NIE spadł... zatem...

zapraszamy miłych gości - zawsze chętnie i z otwartymi ramionami, w których właśnie dzierżę skrzynkę na listy bądź ruszt z piekarnika...

9:10 PM  
Anonymous Anonimowy said...

pięknie to wygląda. Jak sobie przypomnę czas remontu to koncowy efekt jest porażający. Pięknie sobie Ninio mieszkasz.

6:10 PM  
Anonymous Anonimowy said...

bardzo piknie!podobalo mnie sie,tylko jeszcze na sama gore nikt mnie nie zaprosil,zeby mi pokazac,bo tam pono ktos niegrzeczny spal...

1:07 PM  

Prześlij komentarz

<< Home