maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, lutego 27, 2007

cmok

pędzę do soni patrz, sonia, to jest misiu bo ja moją malutką sonie bardzo kocham i ciągle do niej zaglądam i muszę ją pocałować i pogłaskać i przytulić. muszę. bo wtedy jej od razu lepiej w życiu.
no i ważne jest przecież, żeby poznała misia, bo misiu to ważna persona, więc znać go trzeba.

buziaczka daję soni
ale cudna ta moja sonia
buziaczka w mala rączkę

a tu kto? malutka sonia w wózku???
oj,chyba nie taka malutka! toż to JA:

toż to ninio

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

łooo jaki ten madox sie nagle duzy zrobil przy soni ;) bedzie miala swoje security jak podrosnie ;) a krzysiek mnie nei chce tam do was zawiesc :/ powiedzial ze on was odwiedzi jak z uczelni bedize kiedys szedl bo ma blisko :/........cwaniaczek ;)

5:10 PM  
Anonymous Anonimowy said...

oczywiscie ze mam blisko :-) jak tylko mi sie uda dograc termin z twoimi rodzicami Maddoxiu, to sie szykuj na nalot wujka :-) siostre masz sliczna i zakladam tez ze bedzie tak samo spokojna jak ty, czego zycze twym rodzicielom... :-)

10:11 PM  
Anonymous Anonimowy said...

pfffffff......madox spokojny? wszyscy wiedza ze to mega twardziel i hardcorowiec! :D :P

10:29 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ironia, ironia, ironia :-) zreszta niewazne czy bedzie spokojna, czy tez nie, wazne zeby zdrowa byla!

9:14 PM  
Blogger maddox said...

wujek Kisiek - zabierz Wojtka do nas, no. zapraszamy!!! bo sonia rośnie i już niedługo będzie wielka i gruba, bo tyle je!

12:30 PM  

Prześlij komentarz

<< Home