maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, lutego 06, 2007

dorosły

bo wczoraj się zaciąłem przy goleniu i mam sznytę na prawym policzku, bo na lewym mam dżemik, który jadłem z rana na kamameczce, co to mi ją tatuś zrobił, a minę to mam w ogóle nieszczęśliwą ponad miarę. być może próbuję właśnie wyciągnąć rogi wikingowi...
sznyta i dżemik
a tu się skrywam za łapą:
kryguję się
a tu się cudownie uśmiecham jak przystało na grzecznego, wesołego i sympatycznego chłopaka:
proszę, taki jestem

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

jak na prawdziwego meżczyzne przystalo...

10:56 AM  
Blogger maddox said...

otóż to. tatuś mi imponuje, choć on ma tako maszynę, co robi "wrrrrrrrrrr" i co to człowiek się nią nie zacina.
ale ja wolę być jeszcze prawdziwszym mężczyzną, co to się właśnie zacina i nie płacze.
chłopaki nie płaczą.

2:00 PM  
Anonymous Anonimowy said...

pono takie blizny,etc so meskie!!

1:05 PM  
Anonymous Anonimowy said...

som ;)

2:06 PM  

Prześlij komentarz

<< Home