maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, lutego 08, 2007

mój idol

mam nowego idola, pana darka.
przychodzi do nas codziennie i robi (kończy) "na budowie" różne rzeczy.
i jak przychodzi, to idzie do piwnicy pracować, a ja stoję na parterze przy schodach do piwnicy i wykrzykuję do niego różne różnosci.
dziś, na przykład, jak przyszedł z samego rana, to zbiegłem na dół z sypialni rodziców z tekstem na ustach: "ninio idzie pywitać z panem darkiem.". potem zająłem swoje stanowisko przy schodach i zagadywałem do idola:

pan darek, w piwnicy jesteś.
kaszlesz, pan darek.
chodź do niniusia, pan darek.
ninio rozmawia z panem darkiem.
[to była riposta na wołanie rodziców]
jesteś w piwnicy, pan darek.
pan darek, malujesz sobie.
troszkę pracujesz, pan darek.

7 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

oj ninio, żeby ci się nie dostało za to TROSZKĘ, chłopie...

9:35 AM  
Blogger maddox said...

ja lubię to "troszkę", więc często używam, skoro lubię!

9:37 AM  
Blogger maddox said...

a pan darek mnie chyba lubi!

9:38 AM  
Anonymous Anonimowy said...

a czemu nikt nie wspomina,ze pan Darek to sławny perkusista?z zespołu (ile sie nie myle) o nazwie "sedes",ktorego niektórzy to nawet kasety mieli...

11:48 AM  
Anonymous Anonimowy said...

Niniu, a gdzie fotka nowego idola? skoro Pan Darek taki sławny to kazdy go chce zobaczyć...

11:49 AM  
Blogger maddox said...

fotki pana darka nie mam, ale można pana darka odnaleźć na stronie słynnego zespołu punkrockowego: http://www.sedes.xt.pl/

a założyciela i wokalistę tego zespołu też poznałem, bo montował nam drzwi wejściowe razem z panem darkiem.

12:52 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a mi pan darek otworzył drzwi!

4:05 PM  

Prześlij komentarz

<< Home