maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, marca 05, 2007

herbatka

wrzuciłem dziś mamie śmieci do herbatki i bardzo byłem z siebie rad, bo uważam, że to był znakomity żarcik. mama tak nie uważała.
no i powiedziałem mamie, że wczoraj też wrzuciłem śmieci do herbatki, i na mamy pytanie: "komu wrzuciłeś śmieci do herbaty?", odpowiedziałem: "Herbatkowki".

w nocy zaś, kiedy tatuś przyszedł mi zmienić pieluszkę (wydało się...), subtelnie (wyjąc na całą chałupę) zwróciłem mu uwagę, że chciałbym kaszkę, no to tatuś mnie zignorował, że niby marudzę, więc zwlokłem się z góry do sypialni rodziców i w amoku będąc, zacząłem swoj luźny tekst w stylu:
ninio był niegrzeczny. ninio przeprasza. no i tatuś mnie uświadamiał, że wcale nie byłem niegrzeczny, więc nie mam co przepraszać. dostałem soczku zamiast kaszki i poszedłem do siebie na górę...

poza tym, ostatnimi czasy, mam wielu gości, którzy przychodzą pozachwycać się moją piękną siostrą, ale to ja przecież gram pierwsze skrzypce w tym domu i to ja zwracam ich główną uwagę, no bo jak inaczej...

a tu mamusia przytula malutką Sonię i tatuś zrobił im nawet zdjęcie:
znów mama i malutka sonia mama i malutka sonia

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

piekna ta twoja siostra! powiedz rodzicom ze chcemy wiecej zdjec Soni!

4:28 PM  
Anonymous Anonimowy said...

madoxa zdjec tez chcmy wiecej!!!
w koncu to jego teren :P

i w ogole to wszystkich zdjec chcemy wiecej :P

7:47 PM  
Anonymous Anonimowy said...

tak sie zastanawiamy do kogo malutka Sonia jest podobna...

ten kolorek wlosow....

tak jakby do ... PANA DARKA!!!

10:42 AM  
Anonymous Anonimowy said...

tez mi sie wlasnie zdaje, ze to nie Kinia jest Matka ;)

4:06 AM  

Prześlij komentarz

<< Home