maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, kwietnia 16, 2007

mądraliński gaduliński

tymczasem
to jedno z moich ulubionych słów. operuję nim swobodnie już od dłuższego czasu... tylko tym się jakos nie dzieliłem.
mamusia pije. ninio tymczasem zje kamameczkę. albo ninio tymczasem bawi.

rano w gabinecie tata powiedział: "wydrukowałem ważne dokumenty". odpowiedziałem mu zgodnie z prawdą: "aha. tak myslałem".

a kiedy wczoraj tatus robił mi kaszkę i podrzucał butelką w celu wymieszania jej zawartosci, zwróciłem mu skromnie uwagę: "nie rzucaj. to nie jest piłka".

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

ciekawe że nie jesteś taki mądraliński jak się Ciebie pytają "Czy wiesz co to jest CIOCIA"

mówisz NIE... :-(

6:54 PM  
Anonymous Anonimowy said...

bo ja tak mam, że na większość pytań odpowiadam: NIE, zanim cokolwiek innego powiem albo pomyślę...
taki już jestem.

6:23 PM  

Prześlij komentarz

<< Home