maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, kwietnia 18, 2007

NIE

dzis cały dzień jestem na NIE. od samego rana wszystko jest źle, nic mi nie pasuje, wyję, histeryzuję, biadolę, jęczę - po prostu istna przyjemnosć spędzać ze mną taki dzień, bo każdego super optymistę i super pogodną osobę doprowadzę do szału, nie wspominając o tych mniejszych optymistach...
można pytać, czemu tak się dzieje... i w zasadzie nie znam odpowiedzi na to pytanie. padła hipoteza, że to z powodu alergii, którą rano odnalazłem w wysokiej szafce i skonsumowałem bezrefleksyjnie albo może i refleksyjnie acz po prostu głupio. w końcu alergia powoduje nadpobudliwosc, etc. ale żeby aż cały dzień mnie tak trzymało? raczej nie. zatem nie ma przyczyny tego trudnego mojego zachowania i paskudnego humoru. chyba czasem i ja mam podły humor, którym zarażam wszystkich wokół.
jutro będzie lepiej.

szczery usmiech szczerych dzieci
ninio i hela bez usmiechów
jeden moment przebłysku, kiedy Hela, która u mnie od wczoraj gosciła, zaczęła mnie karmić, bo ja byłem totalny beton w tym temacie i nikt nie miał już do mnie cierpliwosci.

5 Comments:

Blogger evva said...

To zupełnie jak Asia od wczoraj. Może jakiś konkurs na bardziej niezadowolone z życia dziecko zróbmy, albocoś.

A w ogóle, gdzie teraz mieszkacie, jak już nie na Szwedzkiej? ;)

11:15 AM  
Blogger maddox said...

taaaak. życie mnie nie rozpieszcza...

mieszkamy teraz na biskupinie w malutkim poniemieckim szeregu gdzie mamy malutki poniemiecki ogródek, który ostatnio przetrzebiliśmy z wielkich tui, które zasłaniały całe słoneczko. teraz jest słoneczko, ale ono wcale niekoniecznie czyni dzień szczęśliwszym, jakby się mogło komuś wydawać...

11:30 AM  
Anonymous Anonimowy said...

to w istocie zabawne, bo przeciez niedawno wypowiadales sie w sprawie swoich odpowiedzi NIE na kazdy temat :) no prosze, jaki ten swiat maly i jak to jednak trzeba uwazac ;)

3:22 PM  
Anonymous Anonimowy said...

alergia serio powoduje nadpobudliwość?

10:49 PM  
Blogger maddox said...

słodycze, czekolada, wszelka glukoza podnoszą poziom cukru we krwi a to powoduje nadpobudliwość...

10:13 AM  

Prześlij komentarz

<< Home