maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, kwietnia 19, 2007

malutka sonia świętuje 2 miesiące

od dwóch miesięcy mam malutką Sonię. i ona się do mnie uśmiecha, a ja całuję ją w główkę albo w łapkę. i sonia mnie lubi chyba. bo ja ją bardzo. sonia już gada trochę, ale talentu lingwistycznego w niej nie odkryłem jeszcze. daję jej jeszcze parę miesięcy.
i sonia ma alergie. tę szlachetną cechę odziedziczyła z pewnością po mnie! więc mamusia może jeść gotowane mięso i selektywnie gotowane warzywa, czyli sporo mniej rzeczy niż ja. zresztą ja to sobie czasem dogadzam łamiąc wszelkie zasady, ale mama nie.
i sonia waży 4190 g czyli 830g więcej niż w dniu narodzin. więc malutka ta moja sonia bez dwóch zdań.
sonia ze smokiem, który ciągle jej wpycham do buzi
wesola soniusia

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Wszystkiego Najmilszego :)

3:25 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Jestem Ania i szukam kolezanki. Mile widziany przystojny starszy brat. Kilka slow o mnie: Jeszcze nie wiem czy mam alergie, ale mama odczuwa duzy respekt przed tym szlachectwem. Talent lingwistyczny nie zostal u mnie odkryty, ale na pewno mam, tylko co sie bede chwalic. Jestesmy bardzo do siebie podobne, tez lubie wyroby firmy NUK i waze 4.180 g.
Milego swietowania i do rychlego!

5:50 PM  
Anonymous Anonimowy said...

:) no prosze, jaki ten swiat maly, juz sie zyczenia spelniaja i Mila Kolezanka odezwala :)

9:34 PM  
Anonymous Anonimowy said...

dawaj Ania fotkę swoją (najlepiej z mamusią), to zaraz maddoxiu się nią pochwali światu w tym miejscu.
czekam na Ciebie tutaj, więc się zbieraj szybko i przyjeżdżaj, no.
będziemy sie pysznie bawić!

9:38 AM  
Anonymous Anonimowy said...

pieknie! kawał baby z Ciebie :)

1:35 PM  

Prześlij komentarz

<< Home