maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, lipca 02, 2007

łobuz i muzyka

mały łobuziak jesteś sonia - najlepiej pasuje do poczynań mojej malutkiej soni.
mama zostawia ją do spania w łóżeczku, ze smokiem w gębie, okrytą poszwą, po czym kiedy wraca za kilka minut, przygnana pokrzykiwaniami i dziwnym grzechotem, zastaje sonię w przeciwległym kącie łóżeczka, pod przewijakiem, bawiącą się grzechotką (skąd ona ją wzięła? hmm)...

a dziś od rana śpiewałem soni piosenkę:
"sonia ma przygodę, że ma zabawki"
"sonia nie umie zbudować statków i motorówki"uprawiam muzykę
potem sonie uczylem grać na gitarze i sonia miala grać na mojej gitarze, a ja grałem na bębnach i dalej piałem uroczo (jakby to powiedziała pani sąsiadka)
domowy duecik

sonia z utęsknieniem spogląda na moją gitarę:
kiedys i ja zagram

a w przerwach między kolejnymi utworami bawiłem się z sonią jej zabawkami tudzież robiłem nieboraka:
nieborak, jak uszczypnie to będzie znak!
ł

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

No nie wiem Maddoxiu czy ten nieborak to dobry pomysl, malutka Sonia jest wyraznie zdegustowana...

10:49 AM  
Blogger maddox said...

nieprawda, sonieczka uwielbia jak się z nią bawię, cokolwiek bym nie robił. ta jej mina to przez przypadek taka gupia. zwykle sonia się uśmiecha :-)

11:01 AM  
Anonymous Anonimowy said...

mina jest w istocie wielce rozbrajająca i świadczy o głębokiej wyrozumiałości wobec równie rozbrajającego "cokolwiek byś nie robił" ;)

10:53 PM  

Prześlij komentarz

<< Home