maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, sierpnia 21, 2007

arystokracja

niektórzy w naszej rodzinie wywodzą się z arystokracji. mają delikatne dłonie, długie palce do grania na pianienie na salonach oraz wdzięczny uśmiech, by podbijać serca zuchwalych kawalerów. mają romantyczne spojrzenia i snują nostalgiczne opowieści o życiu...
nasza hrabianka
hrabina sonia

inni za to są prości... mówią rano do tatusia:
"Tata, wstawaj, bo ja się już wyspałem chociaż"
oraz stworzyli taki związek frazeologiczny "taki malutki, taki mięciutki"", który ZAWSZE jest stosowany w odniesieniu do rzeczy malutkich [np. mały palcec u nogi, którego paznokieć ma być właśnie obcięty].
poniżej chłopak, którego fanklub rośnie z dnia na dzień. taki już jestem. trochę zwariowany, ekscentryczny, nieprzewidywalny. chcesz się zapisać do fanklubu maddoxa?
taki już jestem...
wpisz się:

15 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

I LOVE YOU!!!!!!

8:37 PM  
Anonymous Anonimowy said...

No to ja sie moge zapisac do fanklubu. A beda jakies nagrody do wygrania?
Sonia, ale masz fajne ciuchy! Musimy sie umowic na shopping, moze w moim rozmiarze tez sie cos znajdzie.

4:51 PM  
Blogger maddox said...

która Ania? muszę wiedzieć, kto mnie lubi :-) i do kogo sie uśmiechać, a kogo kopać w kostkę.

9:38 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no

10:16 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ja Cie bardzo lubie i oczywiste, ze jestem w fanklubie! Lubudubu, lubudubu, niech nam zyje Idol naszego klubu!

10:17 PM  
Blogger maddox said...

no, już mnie trzy osoby lubio. matki nie liczę, bo co to za "no"...

10:21 PM  
Anonymous Anonimowy said...

wpisuję się na listę :)

2:19 PM  
Anonymous Anonimowy said...

i ja zdecydowanie sie zapisuje do fanclubu mimo ze ostatnio chyba sie obraziles na mnie, ze upss zachwycialam sie Sonia nie zauwazywszy Cie siedzacego w aucie. mam nadzieje ze mi wybaczysz predzej czy poxniej:)

4:21 PM  
Anonymous Anonimowy said...

i ja sie zapisze z checia. skoro na dodatek mamy obydwoje takie ladne imiona ;)

9:41 PM  
Blogger maddox said...

no widzę, że coś się ruszyło. ale nadal mi smutno, że tak niewiele osób chce się zapisać do mojego fanklubu i z tej to rozpaczy moczę się po nocach...
eh.

9:46 PM  
Anonymous Anonimowy said...

hej Idol, wylu kolu. machnij se koncerta to sam ujrzysz, jakie rzesze fanow generujesz. i nawet Twoja lista przebojow nie dorownalaby fanklubowej. buziaki fanklubiaki.

10:08 PM  
Anonymous Anonimowy said...

wylu kolo mialo byc, ach te literowki fanklubowe...

10:11 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Wszystkiego Najlepszego w Dniu Urodzin nasz Idolu :)

11:15 PM  
Anonymous Anonimowy said...

znaczy 3 września :) dat nie ma, to się określam i precyzuję.

11:19 PM  
Anonymous Anonimowy said...

A JA SIE NIE MUSZE ZAPISYWAC, BO JUZ OD DAWNA JESTEM AKTYWNYM CZLONKIEM KLUBU....

ALE MOTYW, BLOG MI PO RUSKU WYSKAKUJE W CYRYLICY....

6:44 AM  

Prześlij komentarz

<< Home