maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, sierpnia 19, 2007

pół świeczki i 3 świeczki

stworek i potworek:
niniuszeksonix

sonia i jej pół świeczki
sonia zamiast tortu dostała pizzę z ostrą papryką. ketchup wedle uznania. heinz może być.
pierwsza pizza dla soni
sonia pomoże tatusiowi podlewać ogródek, a w zasadzie pomoże zabawce tatusia podlewać ogródek. dobre dziecko.
sonia podleje trochę trawkę

ja i trzy świeczki
zdarza się co roku, że nadchodzi taka chwila, kiedy się MA URODZINY!!!!
ja mam za dwa tygodnie, ale kto dba - ważne, że MAM. ciocia Ola zatroszczyła się o rozrywkę (moją i tatusia) oraz rozwój intelektualny obdarowując mnie wspaniałymi klockami, a mamusia i tatuś zadbali o mój rozwój motoryczny [skromna kariera tenisisty światowej sławy], uwzględniając jednakże moje preferencje. chwała im za to.
ale buduję...
odbijam...

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

A skad to dziwaczne imie - Madox?
Na Angeline J. i Brada P. się ktoś się tu zapatrzył?
Chwała urzędniczce że się nie zgodziła, bo Mały by miał całe życie pod górkę i wieczne musiałby sie tłumaczyć z pretensjonalnych pomysłów rodziców.

..ale dzieci sliczne!
Pozdrowienia!

PS
Pomijając fakt, że imie Madox kojarzy się z Maloxem na zgagę hihi

12:14 PM  
Blogger maddox said...

miałem być Gwidon. babci się bardzo spodobało już i była niezmiernie zawiedziona, że nie zostałem gwidonem tylko maddoxem, a w zasadzie nikodemem. bywa.

2:54 PM  

Prześlij komentarz

<< Home