maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, października 08, 2007

alieny

alien na alienie
w naszej rodzinie są alieny. jestem przerażony. i zatroskany o przyszłosć. przecież te miny mówią same za siebie.

grzywa że hej oooo, I'm an alien. I'm a legal alien. I'm an Englishman in NewYork.
i do tego alieny grają na gitarze. na MOJEJ gitarze. co prawda nikt jej nie wypucował, stąd jakies okrutne ślady brudnych paluchów widać odciśnięte (z pewnością nie moje; ja dbam o czystość jak należy, to na pewno sonia ruszała mój instrument, będę musiał z nią poważnie porozmawiać).

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

na szczęście ciocia ma DWA GITARA i moze bedzie mogla Ci kiedys dac JEDEN, bedzie wtedy za duza dla Sonixa i ona zadowoli sie ta mala z odciskami palcow

5:46 PM  
Anonymous Anonimowy said...

jestem fanka Soni!

6:30 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja też!!

6:43 PM  

Prześlij komentarz

<< Home