maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, października 04, 2007

pięknisie

mnie tam nie było. nie zabrali mnie. chyba się mnie wstydzą. sonix za to był i się wdzięczył - jak zwykle - do wszystkich. byli też Państwo Młodzi [już nie tacy młodzi - hehe], też się wdzięczyli. musiało być fajnie... ja - za to - spędzałem czas na wsi u dziadka. wywieźli mnie. pewnie dziadek mi zrobił jakieś foty, chyba że zapomniał. wtedy wielka strata - nie ma nowych fotosów. trudno, przyjdzie mi jeszcze robić karierę medialną, a wówczas zaleję świat swoim wizerukiem. ot co.

sonix z mamą i ciocią Olą
sonia w ramionach mamy
ciocia Ola i sonix
a to ci Młodzi: Machoni i Julek

PS. aha, to się działo 22 września; nie, żeby wczoraj.

1 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

No bardzo nam Ciebie właśnie brakowało, przebardzo...

7:04 PM  

Prześlij komentarz

<< Home