maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, października 31, 2007

soniucha klucha

niecałe 7 minut zajmuje soniutce wejscie na 1 piętro. ja mam zdecydowanie lepsze osiągi. no, ale może się soniutka wyrobi. jest nadzieja.


trochę więcej zajmuje jej wejscie na 2 piętro. ale to w końcu nasze pokoje, więc pędzi do nas ile sił w nogach.


morda w ziemi wiedzą się człowiek karmi, więc soniucha zjada książki i ziemię. tylko, czemu ziemię? cóż można z niej wyciągnąć? może ktos zna odpowiedź na to trudne pytanie. ja jeszcze nie znam, choć na wiele pytań znam.






taki domek w pufie ja sobie zrobilem w pufie domek, ale sonia się do mnie przykolegowala...

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Je ziemię, bo w końcu GRUNT to zdrowie!!! Pewnie Sonia chce być zdrowa, silna i szybko Cie dogonić we wchodzeniu po schodach. Nie pomyślałeś o tym, co? ;-)

12:50 PM  
Anonymous Anonimowy said...

ja znam tekiego jednego co jadl piasek na plazy i zyje i ma sie dobrze. moze cos w tym jest...

1:48 PM  

Prześlij komentarz

<< Home