maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, października 16, 2007

weekend u cioci

byłem u cioci Oli na weekend i pysznie się bawiliśmy. trochę też niestety spacerowaliśmy po centrum miasta, gdyż ciocia zabrała mnie na przeraźliwie długi spacer. ale wszystko, co w interiorze było wspaniałe. i w sobotę o 6:30 rano oznajmiłem ciocia: "ciocia, ja już się wyspałem". normalne.
ciocia musiała wstać i organizować mi życie :-)
no, trzeba podkurzać
a kuku z szafy
trochu kurzu na tej budowie

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

następnym razem musisz wziąć większe ubranie - sporo kurzu do starcia zostało!!!

10:32 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ninius, jak to jest ze nigdzie nie byles po weekendzie u cioci Oli??? czekam i czekam na jakies wiesci a tu NIC

9:33 PM  
Anonymous Anonimowy said...

no wlasnie! opowiadaj, jak było!

9:02 AM  

Prześlij komentarz

<< Home