maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, listopada 11, 2007

historia pewnych kotków

zrobiłem z mamy kotka: niezły ze mnie charakteryzator. wszyscy myśleli, że mama to kotek [który walnął w słup] a to mama!
maluję mamusię
ja również dałem się zrobić na kotka, takiego normalnego.
i co tam lustereczko powiada?
potem dorobiłem sobie języczek na brodzie, bo byłem kotkiem, który długo biegł z wywieszonym jęzorem.
mama i ja
diabeleczek malutki
na koniec jednak fantazja mnie poniosła i zrobiłem z siebie diabełka. i muszę przyznać, że moja własna charakteryzacja sprawiła mi najwięcej radości. pokazałem, co potrafię !!

4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

jesteś szalony, mówię Ci... ;)

5:38 PM  
Anonymous Anonimowy said...

aaa, aaa, były sobie KOTKI DWA.... szarobure obydwa!

11:55 PM  
Blogger maddox said...

nie takie szarobure!

9:42 AM  
Anonymous Anonimowy said...

wszystko jedno, i tak nie rozróżniasz kolorów ;)

nie wiem jak ty kiedykolwiek zostaniesz kibicem WŁAŚCIWEJ DRUŻYNY.... już teraz malujesz sie czerwona kredką zamiast niebieskiej

5:25 PM  

Prześlij komentarz

<< Home