maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, listopada 07, 2007

małpa w kąpieli

małpa w kąpieli głównie stoi... chyba nie chce zmywać z siebie brudu... nie bez kozery nazywam ją: "bruda". nieźle jej brzuch wystaje. ostatnio traci figurę. trzeba będzie jaką dietę-cud zastosować... może ukradkiem wyjem soni całe jedzonko...






dla kontrastu, moje fotosy z tego samego okresu życia. trzeba przyznać, byłem grubszy i krótszy niż moja cud-siostrzyczka. ale uśmiechać się też potrafiłem.

niniuszek z żabami błotne kąpiele urządza

3 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

wcale nie byłeś grubszy!
ale uśmiech to ta Sonia ma zabójczy :) nawet 100 żab go nie pokona!

11:05 AM  
Blogger maddox said...

w książeczce zdrowia stoi czarno na białym - byłem grubszy, nie da się tego nijak ukryć... tzn. można spalić książeczkę zdrowia...

11:17 AM  
Anonymous Anonimowy said...

no i naucz Soniutkę myć zęby, śpiewając, że wiesz dobrze o tym, że kto ich nie myje, temu wypadają ;)

4:28 PM  

Prześlij komentarz

<< Home