maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

wtorek, grudnia 25, 2007

wigilia i święta

bardzo świadomie przeżywam tegoroczne święta. wigilię mieliśmy wczoraj później niż planowaliśmy, gdyż mamusia spędziła pół dnia na ostrym dyżurze chirurgicznym w szpitalu wojskowym, gdyż miała podejrzenie zapalenia wyrostka. ale jednak wróciła do domu z tatusiem i mogliśmy razem ucztować, choć mamusia nic nie mogła jeść, ale to w sumie podobnie przeżyliśmy wczorajszy dzień, jeno ja z wyboru a mama z przymusu. mnie, daleko bardziej niż przyziemne sprawy żywieniowe, interesowały prezenty. w końcu się doczekałem ich dystrybucji i rozpakowania. zostałem asygnowany na dystrybutora, więc wybierałem paczkę ze sterty, podawałem osobie wskazanej przez babcię, po drodze paczkę rozpakowując, po czym przekazywałem rozpakowany prezent właściwej osobie z wdzięcznym "Twoje!" na ustach.