maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, stycznia 30, 2008

brawo

sonia bije brawo mistrzowi
brawo brawissimo
no, ja gram, a soniusia bije brawo. i tak powinno być.
w kąpieli za to chlapie okrutnie. na mnie. i się rozpycha. i czyni cuda. do rodziców dobiegają moje pokrzykiwania:
"Sonia, nie krzycz!! Bo tu jest bajka!" [w rzeczy samej słuchaliśmy z sonią czerwonego kapturka na cd, zażywając kąpieli wodnej]
"Sonia mnie gryzie"
"Sonia się przewróciła do wanny"
"Sonia chlapie nogą! i do oczu!! Soniuś!"

5 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

jeszcze sie oswoi piesek... ;)

2:01 PM  
Anonymous Anonimowy said...

sonia sonią ale jakie Niniuś ma piękne KAPCIE.... :-D

10:50 PM  
Blogger maddox said...

piesek ma szansę się oswoić, choć w sumie już starawy jak na szczeniaczka...

kapcie - owszem - moje ulubione "ślizgające", od mojej cioci oli

4:19 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ta Sonia taka niby elegantka, ale co ją widzę to ma na sobie TĘ SAMĄ SUKIENKĘ

pfffffffffff

10:12 PM  
Blogger maddox said...

za rzadko ja cos widzisz, Spostrzegawcza :-)

1:49 PM  

Prześlij komentarz

<< Home