maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

sobota, lutego 16, 2008

narciarz

jestem prawdziwy narciarz jutro jedziemy w góry. będę jeździł na nartach jak adam małysz. start jest dobry, mam profesjonalny strój [pożyczony od uprzejmej cioci i jej chłopca], a profesjonalny strój to podstawa!
nie mogę się doczekać, kiedy zjadę z góry na NARTACH! to szalenie pasjonujące. a soniusia fusia - biedactwo - będzie na sankach moich jeździć.
jak się rozbieralem z tego wspanialego stroju, tata powiedzial do mnie: "zdejmij wszystko!", na co uprzejmie mu odpowiedzialem: "nie wszystko, przepraszam, ale ja mam mało stroju".
tak więc żegnam się z Wami na tydzień, gdyż tyleż to czasu będę wczasować w beskidzie sądeckim. nara.

3 Comments:

Blogger maddox said...

ale jesteście wieśniaki: mnie nie ma i nikt już nie komentuje.

no comments :-)

7:44 PM  
Anonymous Anonimowy said...

jak to nikt
skomentowałam gitarzystę!!!

pffffffffffffffff

4:14 PM  
Anonymous Anonimowy said...

wyjazd jak powszechnie wiadomo mozna uznac za udany- przynajmniej z tego co Twoja mama mowila:)

4:28 PM  

Prześlij komentarz

<< Home