maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

niedziela, lutego 24, 2008

rycerz i księżniczka

ja jestem rycerz nikodem prawdziwy, a sonia jest księżniczka sonia prawdziwa. samo życie:
zamek soni
a sonia się cieszy. jak zwykle.
tenże zamek wyprorokowałem dla soniusi już dawno, głośno światu oznajmiając, że "jak sonia będzie duża, to będzie miała zamek". no i soniusia jest już duża i zamek ma!
a księżniczka ma nawet szczotkę do włosów w kształcie serduszka z lusterkiem z drugiej strony!

10 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Królewiczu Ninio, nie wiem czy wiesz ale królewicze mieli długie blond loki i chadzali w kaftanach z falbankami!

widziałam na filmach, w takiej na przykład 'Arabelli'...

12:43 PM  
Blogger maddox said...

wole być rycerzem!

1:09 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ninio, jako prawdziwy rycerz musisz pomóc cioci piec ciasto na urodziny Soniutki, w końcu jest damą Twego serca, nie?

mama mówiła że umiesz pitze i ciasteczka, czas najwyższy na naukę tortu bezowego :D

10:54 PM  
Blogger maddox said...

sonia jest damą - to pewne. chociaż chodzi jak kaczka... a damy raczej chodzą jak baletnice... zatem czegoś tu nie rozumiem.

tort bezowy chętnie zjem. ale robić to mi się nie chce, wolę się pobawić zamkiem.

9:57 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Ninio, a gdzie relacja z TRZECICH urodzin Soni...? (już CIę w sumie dogoniła!!!!)

9:20 PM  
Anonymous Anonimowy said...

a ten zamek ma podeszwe, prawda? :)

8:08 PM  
Anonymous Anonimowy said...

nie można robić takiej dużej przerwy w życiorysie. bunt na pokładzie, bunt.

9:04 PM  
Anonymous Anonimowy said...

to się buntuję ja, agata wiktoria.

9:09 PM  
Blogger maddox said...

życie płynie zbyt szybko... ja teraz ogródek kopię...

11:13 AM  
Anonymous Anonimowy said...

duknastępna notka bloga będzie: "dzisiaj zdałem maturę!"

potem: "urodziła mi się córka Aleksandra!!!"

a następna: synek Soni sie żeni!!!

cieszmy się że w ogóle czasem się czegoś dowiemy o życiu Ninia-pieska :D

12:43 AM  

Prześlij komentarz

<< Home