maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

czwartek, kwietnia 03, 2008

wanna - scenariusz

bywa, że się kąpiemy z Królewną. w jednym szambie, rzecz jasna. fajnie, wesoło, razem, ja lubię kąpać się z sonią. same atuty.
trochę się zwykle przetasowujemy przestrzennie, żeby więcej zamieszania zrobić. każdy chce zająć stanowisko dowodzenia przy kranie; ja puszczam wodę, a sonia wypuszcza...

Królewna się do mnie przytula.

czasem mnie gryzie w nogi, a czasem w plecy:

czasem sobie grzecznie razem po prostu siedzimy, ale zwykle trwa to ułamek sekundy.

ale jak soni wyrwę zabawkę, to ona wtedy się rozdziera dla większego efektu. zna się skubana na rzeczy. mama wówczas interweniuje, próbuje mnie okiełznać i ukrócić me działania, a przecież ja zawsze działam z potrzeby serca i mam dobre argumenty.

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

na tych zdjęciach, bez różowych ubranek i falbanek, zupełnie nie wiadomo kto jest Królewną, a kto Królewiczem... :)

11:06 AM  
Blogger maddox said...

no troche nie wiadomo. ale ja jestem duzy, a krolewna jest mała. ale ma szelmowski uśmiech i łobuzowatość wypisaną na twarzy!

9:26 PM  

Prześlij komentarz

<< Home