maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, maja 26, 2008

zwierzyniec

sonia uwielbia psy. na spacerze zwraca uwagę na każdego pieska i jak się tylko da - to go głaszcze. wczoraj głaskała takiego kudłatego, to ja pani właścicielce od pieska powiedziałem, że ja lubię konie i rycerzy, a sonia - bo jest dziewczynką - lubi pieski. pani zrozumiała. i też podziwiała, jak jeżdżę na dwóch kółkach na rowerze moim.
a jak byliśmy wczoraj u tych dzieci, do których chcę znów pojechać, to one miały chomika. i sonia - głuptasek straszny - wołała na chomiczka: "hau-hau". uświadomiłem ją, że to nie jest piesek i zacząłem wołać na chomiczka: "miau-miau".

3 Comments:

Blogger Estera said...

no to już chyba czas odwiedzić kotki, bo chyba Ci sie coś też pozajączkowało....

1:13 PM  
Blogger maddox said...

ja się świetnie znam na zwierzętach: konie, krowy, psy, koty i inne.

1:25 PM  
Blogger Estera said...

no to chomiczków jeszcze nie do końca opracowałeś? ale do kotkow i tak możesz wpaść.

2:15 PM  

Prześlij komentarz

<< Home