maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, czerwca 09, 2008

kinderbal




a hania miała urodziny pierwsze i swiętowalismy razem z nią hucznie. była prawdziwie pyszna zabawa. nie mogło być lepiej. no może tylko wtedy, gdybym to ja dostawał prezenty. ciągle nie wiem, czy ja w końcu doczekam się moich urodzin. ciągle mamę pytam, kiedy będą moje urodziny, a mama ciągle mówi, że muszę jeszcze długo czekać. ale teraz mówi, że już niedługo, bo po wakacjach. tylko ja nie wiem, co to są wakacje?

2 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

Ninio wakacje sa wtedy jak dzieci nie chodza do przedszkola( bo jest zamkniete a nie dlatego ze im sie nie chce) a te starsze do szkoly. jak beda wakacja to pojedziesz z dziadkiem na morze i wtedy zrozumiesz czemu warto czekac na wakacje. bo ja Ci ich juz zazdroszcze:)

3:51 PM  
Blogger maddox said...

aha

8:17 AM  

Prześlij komentarz

<< Home