maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, czerwca 11, 2008

piosnka

"Sonia połknęła jedną kredkę i zaczęła jechać do szpitala.
A babcia to zobaczyła i powiedziała: nie wolno połykać żadnej kredki.
żadnej kredki. żadnej kredki. żadnej kredki...

Sonia połknęła jedną kredkę...
i ja i ja oe
i jeździ do szpitala, żeby pan doktor ją wyleczył."


[tekst i muzyka: własne]

to była moja twórcza reakcja na to, że sonia włożyła kredkę do buzi i chciała ją pogryźć i połknąć. musiałem jakoś zareagować.

6 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

matka nie karmi czy co?

10:23 AM  
Anonymous Anonimowy said...

czyzby smieci z podłogi juz nie wystarczały?

10:56 AM  
Blogger maddox said...

rysowaliśmy kredkami, które soniusia oczywiście rozsypała po całej podłodze i w sumie z podłogi jadła tą kredkę :-)

11:30 AM  
Anonymous Anonimowy said...

dziecko!!!!
"tę kredkę" a nie "tą kredkę"
przeciez tata tlumaczyl.....

9:11 AM  
Blogger maddox said...

"a ja lubię tylko mamę"

10:53 AM  
Anonymous Anonimowy said...

'co ma włosy jak atrament'

3:01 PM  

Prześlij komentarz

<< Home