maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

poniedziałek, lipca 07, 2008

buty

sonia zmienia buty kilka razy dziennie, a jak można, to kilka razy na godzinę. jak ja muszę założyć sandałki, bo wychodzę do przedszkola, to soniusia mi towarzyszy (solidaryzuje się ze mną) zmieniając swoje buciki na moje kaloszki albo na taty buty albo na swoje trzewiki. zawsze pod ręką są jakieś buty! jak to dobrze.
zakładamy buty
buziaczek w kaloszku

a jak już jestem w przedszkolu, to sonia wykorzystuje sytuację i bawi się moimi zabawkami. bierze sobie np. mój helikopter z papieru, który zrobiłem z dziadkiem Jurkiem i się normalnie nim bawi! nie do pomyślenia. i ja nic nie mogę z tym zrobić, co gorsza. ale jak już wracam z przedszkola, to ja ustawiam, jakimi zabawkami sonia może się bawić, a jakimi nie. moją strażą pożarną ani strażakiem NIE MOŻE.
sonia bawi