maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

piątek, października 17, 2008

ja i moja sonia

artysta w piżamie
artysta codziennie tworzy nowe dzieło. tak już jest. jest to dla nas chleb powszedni. nawet gdy dzieło tworzy się w piżamie. nie bądźmy tacy drobiazgowi.
u boku moja muza, wierny towarzysz:
moja sonia

ponieważ sonia umie rysować tylko kółka, muszę ją edukować. więc rysuję dla niej kotki, bo przecież bez nich żyć nie umie, "kotka" i "kotka", a ja się znam na kotach, więc rysuję. a dzis narysowałem siebie na wielbłądzie. niebywałe.
rysuję soni kotka
patrz, sonia, kotek!

"hau, kundel bury" to jedna z moich ulubionych pieśni, tych akurat obcego autorstwa. psy i my. my-psy.


pies czyli sonia

2 Comments:

Blogger Estera said...

w sumie chyba i tak już wiesz wszystko o kotkach, ale jakbyś jeszcze chciał na zywych modelach coś sprawdzić to zapraszam

8:40 AM  
Blogger maddox said...

ja zawsze chętnie sprawdzam na żywych modelach. a sonia to jeszcze chętniej.
jutro sprawdzimy!!

7:14 PM  

Prześlij komentarz

<< Home