maddox

czyli jakiego imienia nie mozna w Polsce zarejestrowac

środa, listopada 26, 2008

kara soni

sonia: kara!
można mieć wątpliwosci, na ile sonia cierpi z powodu kary, którą musi zaraz odsiedzieć.
sonia idzie na karę dosyć zadowolona z tego faktu. i jaki to będzie miało na nią wpływ wychowawczy? mam obawy, że niewielki. ja - dla kontrastu - jak idę na karę, to wrzeszczę, rzucam się, biadolę, czasem padam na podłogę... to robi efekt. a sonia... kompletnie się nie zna! widać od razu.

ja musialem trochę sonię nauczyć, jak trzeba odbywać swoją karę. jestem starszy brat, to musze siostrę szkolić.



4 Comments:

Anonymous Anonimowy said...

a za co kara???

6:36 PM  
Blogger maddox said...

już nie pamiętam, za co Sonia dostała karę...
ale jej się ciągle należy, bo mnie bije albo mi wyrywa zabawki albo wrednie postępuje.

10:05 PM  
Anonymous Anonimowy said...

Tylko uwaga! by drewniane kratki w przyszlosci nie zamienily sie na metalowe :)

4:31 AM  
Blogger maddox said...

drewniane czy metalowe, damy sobie z nimi radę!

12:02 PM  

Prześlij komentarz

<< Home